![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
admin
|
Det är viktigt att inte blanda ihop forum och recensionsbanken. Om man vill veta eller rekommendera försäljare med bra service och som över huvud taget är bra, (bra försäljare och bra service går väl ofta hand i hand) då ska man göra det i recensionsbanken. Där får man sedan en snygg lista med betygsättningen till höger, ju mer gult dess bättre betyg. Se: http://www.sysidan.se/reviews/listcat.htm?ID=11
I recensionsbanken så kan man ju också få mer än en medlems synpunkter om en sak vilket ju ger mer objektiv bedömning och den samlade betygssättningen du ser är ett genomsnitt av de tilldelade betygen. Sedan kanske det är dags att ha ett forum för butiker och leverantörer där de kan gå in och svara på frågor och kritik från oss som handarbetar. Rabattrubrikerna måste jag tänka igenom så det inte missbrukas. Jag hoppas ni förstår hur jag tänker och inte tycker jag är alltför "bångstyrig".:-) Mvh Ulrika |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:28.