![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Popup blocker program
Vad rekomenderar ni för popupblocker program?
Har plötsligt drabbats av massor. Misstänker att någon av mina tonåringar (som jag delar dator med) besökt "fel" sida. Gärna ett som inte kostar skjortan ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Går det inte att ställa in i din webläsare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har det redan inställt så.
detta är något utöver det vanliga. Misstänker att det kommer från någon "skräpsida" /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ZoneAlarm är ett bra program som både kan blockera hackers (fungerar som en brandvägg) och popups. Det är gratis.
http://www.zonelabs.com/store/conten...=en&lid=nav_za (Hm, jag minns inte ifall gratisversionen blockar popups också. Du får prova helt enkelt. Det är ju gratis och du kan alltid avinstallera det.) Senast redigerad av Aminida den 2006-11-14 klockan 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har Telias brandvägg och antivirusskydd, och det blockerar de flesta pop-up fönster. Att jag valt Telia beror på att jag har bredbandet från dem. Innan när jag hade modemuppkoppling tror jag att det kostade 30kr i månaden, nu ingår det i bredbandskostnaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:54.