![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Har jag valt rätt?
Min gamla trotjänare Pfaff Tiptronic gav upp i helgen ...
![]() Och jag har just lagt handpeng på en Bernina 440 , fast utan broderi-tillsats, den kostar mig 11.000:- ny. Har jag valt rätt ![]() HJÄLP det känns som massor av pengar, men det är ju min hobby. Du som har en sån här - vad tycker du ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du vald rätt maskin kan inte jag avgöra MEN vald rätt i att investera pengar i din hobby... ABSOLUT...Tänk på hur många timmar du kommer att använda din nya maskin och hur skoj du får ha med den. Sen skall man INTE skämmes eller må dåligt därför att man väljar att köpa någonting till sig själv. För många kvinnor är det ofta så att man sätter sig själv sist, efter barnen, mannen, huset, hunden, katten, svärmor och och och. Nähä du, njut och se fram emot att tilbringa många sköna timmar vid din nya maskin. Jag tycker att det är avstressande att sy,
GRATTIS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
TACK TACK !!!
![]() Nu stänger jag ner kontoret, hämtar ut pengar på banken o hämtar maskinen! Trevlig helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ha en riktig trevlig helg du också.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är en kanonmaskin så jag tror absolut inte du kommer att ångra dig, bra pris fick du också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:43.