![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Tack alla vänliga själar som engagerat sig i mitt bankproblem!
Jag har kunnat lämna räkningarna i banken så att dessa blir betalda.Kan dock ej komma på kontot in genom min egen dator,och att springa skytteltrafik på banken,det går inte för sig i längden,då försvinner ju ideén med internetbank helt och hållet. Sonen kan det här ,men bor i Uppsala så han sade att det är lite svårt att hjälpa då man inte är själv på platsen. Har dock en god vän sedan länge som hjälpt mycket under åren.(En Chalmerist på data civilingengör han med). Han har lovat nu komma och kolla och hittills har han och sonen min klarat alla problem som dykt upp,så tror jag att han klarar det här också. Jag ska visa era argument också,ni som försökt hjälpa mig,här på sysidan så får vi se om han får mera ideér också av det,vad som kan vara så fel,som det just nu är! Jag ska meddela mig hur det här fortplantar sig. Man kan nog lungt säga att jag är smått desperat vid det här laget. Tack alla ni snälla,än en gång.Vi hörs så småningom. TESS! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:46.