![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips om tygaffärer i Köpenhamn?
Bor i Göteborg och utbudet av modetyger är under all kritik här, så jag funderar på att åka till Köpenhamn och kolla istället, har en känsla av att kreativiteten flödar där. Känner till Stoff o Stil, men behöver mera förslag. Nån som vet nåt? Eller nån annan superduperbra affär, är mest ute efter retro-tyger men även andra mode-tyger funkar. Tror jag känner till alla i Gbg-området + Borås trakterna men alla tips e bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sök i forumet, det var nyligen en diskussion upp om detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gårda Textil?
Har du varit på Gårda Textil på Kungsgatan i Göteborg och kollat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ITA Textiles som Maria skrev om är bra.Mycket tyger och trevlig personal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hm. Jag läste: Bor i Göteborg och utbudet av modetyger är under all kritik här, så jag funderar på att åka till Köpenhamn och kolla istället. Då tänkte jag naturligtvis att Jessica inte kände till Gårda Textil. Det vore väl bra om hon slapp åka till Köpenhamn för att köpa tyg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
har du varit på Stoff och Stil i malmö, svågertorp? en dansk tyg/tillbehörsaffär med filial i malmö. Superbra priser och allt från möbeltyg till siden och chiffong.
Samma kedja finns även i köpenhemn men utbudet har jag tyckt varit bättre i malmö de gånger jag varit inne i några av butikerna i köpenhamn. lycka till, och hittar du någon tillfredställande butik får du gärna tipsa oss andra! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
ang. tygaffärer i Köpenhamn
Hej och Tack till alla som svarat och gett mig så många tips om tygaffärer i Köpenhamn. Ska kolla upp dom så snart jag kan.
Angående Gårda textil så känner jag till den och visst dom en hel del fina tyger och lika fina priser ![]() Bästa hälsningar/ Janine |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:41.