![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Snygg korsett morra och tyget är jättefint, finns på Olssons sa ni... kanske man ska köpa på sig en bit till något senare projekt.
Jag hoppas ankan att ditt brokadtyg kommer, hoppas också att du trots kameraproblem lägger upp en bild på det, älskar den där sortens tyg. Kan rekomendera en titt på equilter de har en del kul kinatyger. Tinkerbelle: jag tycker att modellen ser bra ut, en UB är ju kortare och när den dessutom inte går nedanför midjan blir det inte så lång sträcka kvar. Det brukar vad jag vet inte vara beräknat någon sömsmån upptill och nertill på korsetter så det är nog den verkliga längden du ser (om du inte lagt till sömsmånen själv). Man kan ju höja den någon/några centimeter fram eller låta den gå ner i en spets, kräver kanske träplanchette om det blir mycket långt men det ger en illusion av längd. Tycker annars att den ser bra ut som den är, jag gillar sättet som den går upp på ryggen, mycket snyggt. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:33.