![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tidskrifter om sömnad
Är ganska mycket nybörjare på det här med att sy, men har ju förstått att det finns en del bra tidskrifter - kanske framförallt med mönster och så. Tänkte börja prenumerera på Allt om handarbete tex.
Har ni fler tips och kanske synpunkter om de tidksrifter som finns? Berätta också gärna var man får tag på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla på www.press-stop.se. Går att beställa över nätet och skickas hem till dig mot faktura.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Press-stop är jättebra, man får tidningarna innom några dagar tillsammans med ett inbetalningskort. Man kan även prenumerera på utländska tidningar genom dem.
Jag tycker att Allt om handarbete är ganska tråkig, deras mönster känns lite gamla och fyrkantiga. Det är sällan mer än ett projekt i varje tidning man verkligen vill göra. Själv köper jag Burda magazine emellanåt när det är något bra. Brukar gå in på burdamode.com och kolla i förväg om det är några bra mönster i tidningen innan jag köper den. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:17.