![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
den här kan inte ni stickälskare missa!
väldigt rolig film för alla oss som verkligen är beroende av stickor och garn.
http://www.youtube.com/watch?v=M6ZjMWLqJvM |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ha ha! Jag känner igen mig även om jag inte sickar så ofta. Tycker kännslan passar in på syende i stort eller på hela livet till och med, man kommer aldrig ikapp på nåt vis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
såg den för nån dag sedan och har lagt in den på mina favoriter, den är grymt kul och skitsnyggt animerad.
Ska visa den för min mamma nån dag (hon stickar mer än jag), får bara hoppas att hon tycker den e lika kul som jag tycker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Finns i länkregistret nu
Nu ligger den i vårt länkregister också, mycket rolig film, sköna ljudeffekter också.
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Roligast var nog förstås när en av mina kollegor började titta sig omkring och till slut fråga "men vad är det som låter...???". Jag höll masken och han blev mer och mer förbryllad... tills jag började skratta, och han förstod att det var från min dator och den här filmen som ljudet kom. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad skönt med ett gott skratt framför datorn. Den var jätterolig tack för tipset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vilken underbar historia!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
....Så sant...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
hehe, den filmen gillade ja =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:32.