![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag håller med om det som HRM säger.
Jag är tyvärr en av dem som köpt maskiner i England pga priset i Sverige. Men efter att ha varit i kontakt med huvudkontoret för dessa maskiner här i Sverige har jag förstått varför det är så viktigt att köpa maskinerna här hemma trots att tex England säljer ut dem till under inköpspris. Tex Syfestivalen som är två gånger om året är sponsrad av våra försäljare av symaskiner och dess tillverkare, utan några sådana inga mässor, inga kurser i de maskiner vi köper och framför allt vi kommer inte att ha några som kan utföra servicar på maskinerna till slut eller ge oss annan hjälp. Hade jag vetat detta innan jag köpte mina maskiner hade jag lagt ner de extra pengarna på att köpa dem här hemma istället för att se hur mycket jag tjänar. Dvs ju mer vi försöker göra här hemma desto mera tror jag vi kan få dem att göra åt priserna i Sverige på maskinerna och jag kan inte se något fel i att "pressa" dem mot varandra precis som i andra branscher. Det är bara det att man som "ensam" inte tänkt på det. Ha en trevlig helg Bodil |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:17.