![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
hejsan..
jag är helt nybörjare, från noll och tänkte sticka raggsockar, och jag fattar ärligt talat ingenting, fick en beskrivning när jag köpte garn samt fyra stycket stickor, där står det en massa siffror och grejjer... typ: socka A: lägg med st 3 upp till 32 (34) 36 (36) 38 (40)/ 44 (46)/ 48 (48) m på 1:a och 4:e stickan och 8 (8) 9 (9) 9 (10) 12 (12)/ 14 (14)/ 16 (16) cm efter resåret byter man till strumpst 4 1/2 och slätst. alltså vad är dte för stickor?? jag förstår inte, när jag var yngre kunde jag sticka men nu är som allting borta och jag fattar ingenting.. hjälp? finns det inte bskrivning med bild på hur man gör? haha nikunniga sitter säkert och tycker att jag är helt jävla blåst, men jag vill verkligen lära mig... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:46.