![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#46 |
|
Man måste beställa med jämna mellan rum bara för det är så roligt att ha något att vänta på.
/Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
Jeg har i mange år shoppet tyg hos equilter.com USA. De leverer raskt og er trygge å handle hos. Kan absolutt anbefales. De har også tyger til kleder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
Citat:
SEB har inte e-kort vad jag vet men jag använder ett vanligt visa kort som är kopplat till ett tomt konto. Sen för jag över exakta beloppet, med lite avrundning uppåt för valutakurser, och meddelar företaget att kortet endast kan användas en gång pga exakt belopp. Har funkat varje gång hittils. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
Men om de drar 2 gånger, det går ju inte om man inte har kredit, dvs VISA på debitkonto utan kredit (som jag) och inte har mycket pengar, inte pengar nog att kunna få dra 2 gånger..
Äsch, jag använder oftare PayPal ändå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
Man kan se erbjudanden från olika tygsidor på www.quiltshops.com . Där kan man också söka efter alla möjliga och omöjliga tygmotiv från massor av tygsidor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:13.