![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Ett litet tips...
Ett litet tips...
Om man vet att man ska handla en del via internet men tycker att det känns lite osäkert och läskigt att lämna ut sitt kortnummer kan det vara en idé att skaffa ett helt nytt kort med Visa/mastercard etc. och be banken ta bort all eventuell kredit. När man ska handla via nätet sätter man in exakt den summan som köpet kommer att kosta och bara anväder detta kort till sådana köp dvs inte förvarar några andra pengar på just det kortet. Kanske är de flesta betalningssätt via internet ganska säkra men jag tycker att den extra kostnad jag har för ett extra kort som jag bara använder till internethandel är väl använda pengar. Om man dessutom har lån i en viss bank, tex bostadslån etc eller något slags sparande kan man alltid försöka deala till sig att få kortet avgiftsfritt, brukar fungera extra bra när man skall lägga om lånen och därmed har möjlighet att byta bank. Lycka till med köpet |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.