![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Janome 300e...
Nu har jag beställd min Janome 300e
![]() Förhoppningsvis så kommer den på fredag. Längtar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis, jag är också sugen på den. Har ni sett vilket kanonerbjudande det är på Janomes 11000 just nu? Man får en laptop och programvaran med på köpet, synd man inte får pengar också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en 300e och är ändå jättesugen på en 11000 fastän jag klarar mig fint med min 300. Det känns som ett jädra dyrt nöje att bara gradera upp sig men just det erbjudandet med laptop och programvara verkar så himla lockande... Att man aldrig kan vara nöjd.
Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jo, dyrt är det. Just nu tillåter inte ekonomin sådana extravaganser som 11000
![]() Men jag tror jag klara mig ett bra tag med denna och övriga symaskiner. Ny är det bara klippbordet som är kvar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Fick besked idag att det är slut i lagret och inte kommer in förrän i månadsskiftet sept/okt.
Jag som hade sett fram emot att ha roligt i helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Orkade inte vänta så det blev en Brother Innovis 1500D istället. efter mycket övertygande av mannen.
Fast det var inte så svårt, han har precis fått köpa en tv så då fick jag 1500 ![]() Den skall komma idag. Måste säga att innehavaren av Sypressen i Västerhaninge utanför stockholm, var mycket trevlig. Tog sig tid på sin lediga dag att sitta och visa de maskiner hon hade samt att jag fick låna hem 1500D för att prova eftersom den är betydligt dyrare. Tittade på Janomes MC 11000 men tyckte den var så mycket omständigare att trä och med broderierna så blir det ju mycket trådbyte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.