![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
Kan det här vara till någon hjälp
Hejsan
Jag har gjort mycket Decoupage på krukor.Jag har letat efter servetter med div bilder .Sedan har jag delat servetterna så att jag bara har det tunna pappret med trycket på därefter så försöker jag riva bort så mycket servett som jag kan runt bilden.Sedan har jag använt ett specielt lim som jag har köpt på panduroOch det heter ROYAL COAT decoupage finish.Det måste vara en ljus botten där du tänker sätta bilden.Med en fin pensel (finns en bra pensel också på panduro ser ut som en solfjäder )så penslar du ut limmet på bilden börja på mitten och stryk utåt.Det kan bubbla ut sig lite men det drar ihop sig när det torkat. Lycka till (det är jätte kul) hälsningar Susanne i Södertälje ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:44.