![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
|
Ovanför forumtexten precis under flikarna står det "bevakningar" som du kan Klicka på så kan du ta bort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Nöjd men ändå inte
Hej!
Har nu haft min Pfaff Creative 2140 i snart två år. I början sydde jag lite då och då och inget särskilt hände men hör och häpna en dag exploderade symaskinen. Det tom med kom ut lite rök! Maskinen skickades till fabriken coh jag fick vara utan symaskin i fem veckor. Då hade jag symaskinsabstinens för hela sommargarderoben var bara halvsydd. Nu började jag att få upp ögonen och började testa maskinen. Det visade sig att sömmar och en del funktioner måste justeras i fabriken och nu har jag upptäckt en sak till så den måste iväg igen för tredje gången. Phuuu!! Jag har nu köpt enliten billig reservmaskin som går riktigt bra! Man börjar ju fundera. Jag gillar symaskinen som sådan men nu är snart måttet rågat! Jag är i min fulla rätt att låta köpet gå tillbaka men då måste jag börja om från början. Symaskinsmarknaden bör granskas. Det borde finnas en symaskinsnämnd som kollade alla skojare och även de stora märkena. Jag tycker att detta forum är bra för då kan vi hänga ut de västa syndarna och varna varandra. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:16.