![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
vitsig chat om syaskinstjuv
Vill dela med mig av detta chat-citat om en symaskinstjuv..
![]() <?> Stal symaskin <?> Strax före 15 stal en gärningsman i 40-års åldern en symaskin från Huskvarna butiken på Storgatan i Linköping. Gärningsmannen uppges ha sprungit från platsen. <?> ![]() <?> måste sett kul ut <?> "Han tog korsstygn över storgatan." <agrajag> nej han zick-zackade över stora torget <?> enligt polisen <agrajag> sen sydde de in honom <agrajag> 2 månader för förargelseväckande broderi <?> han han aldrig STICKA särskilt långt <?> Det virkar lite skumt det där.. * agrajag har tappat tråden. <?> han hade STRUKIT omkring länge kring butiken innan han slog till tydligen * Puhlo räcker agrajag tråden igen <?> men spännande, man sitter som på nålar.. <?> Ingen mönstermedborgare precis... <?> Jag tänker inte ge mig in och nysta i den här diskussionen... <Puhlo> sax så mycket! <?> Pågår mycket otyg i den där stan. <agrajag> Du tar det till sin spets. <radiantx> ja... ändå känner jag ett stygn av oro över att jag missat nåt... <agrajag> Lite söm kanske löser problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
*skratt*
den var ju kul =) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:08.