Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-07-27, 16:06   #1
Bustraden Bustraden är inte uppkopplad

Stoff och stils butik?

Ni som har besökt Stoff och stil har de mycket mer i sin butik än i katalogen, är det värt att åka dit och titta?
Ska till Båstad och funderar på att även åka till deras butik.
Bustraden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-07-27, 17:56   #2
mmts mmts är inte uppkopplad

De har en hel del mer i butiken, men just nu har jag en känsla av att det är en "mellanperiod". De väntar väl snart in höst och vintertygerna. De har en hel del kinatyger som inte finns i katalogen och sen finns det jersey, 2 meters bitar tror jag det är. För 30 spänn. Visst är det kul att gå därinne och frossa, men om det är värt att köra från Båståd? Det beror ju på hur mkt man tänkt handla..och hur tokig man är
mmts är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-07-28, 11:53   #3
Avslut0801 Avslut0801 är inte uppkopplad

Är själv så lyckligt lottad att jag bor i Malmö, så jag kan åka dit när jag vill. Fast jag har inte varit där nu på några veckor så tidigare talare kanske har rätt om "mellanperioden".
Om du skall åka dit så se till att ha gott om tid. Affären är jättestor. Jag tror att det är lätt att bli "överväldigad" så att det blir svårt att hitta något överhuvudtaget. Ha gott om pengar också, för även om de är billiga så gäller det ju att köpa en del så att resan lönar sig även ekonomiskt. Dessutom kommer du säkert att hitta många bra tyger som du vill ha.

Om jag hade varit du så skulle jag åka dit.
Avslut0801 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-06, 21:44   #4
Tina.F Tina.F är inte uppkopplad

Jag tycker att Stoff och stil-butiken är fantastisk. Stort utbud - bra mycket mer än i katalogen - jättebra priser, god service och framför allt: pedagogiskt upplagt. Jag åker dit så ofta jag kan (var där senast igår). Dock kan jag hålla med om att det är lite mellanperiod nu. Mitt tips är att du åker någon gång under hösten, när de har fått in nya varor.
Tina.F är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-06, 21:54   #5
Tina.F Tina.F är inte uppkopplad

Rea

Hej igen!

Jag såg nyss på Stoff och Stils hemsida att rean startar i morgon, så det kan vara värt att göra ett besök där nu! På hemsidan finns en katalog där man kan se vilka tyger som säljs ut. Bland annat finns ett lilarutigt tyg med snyggt fall som jag har sytt en klänning i. Nu kostar det endast 30 kronor metern. Det fanns också snygga dräkttyger m m. Värt att kolla upp!
Tina.F är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-17, 19:11   #6
Chesssan Chesssan är inte uppkopplad

Jag har där i förrgår, det är en timmes bilväg hemmifrån mig men jag köpte för 750 kr.. betydligt mer änn planerat, men det var så billit så jag var tvungen att passa på Jag vet inte vad de har i katalogen, men jag tycker att du borde åka dit, man får bättre överblick och så kan man känna på kvaliten och jämmföra nyanser vilket man inte kan göra i kataloger...
Chesssan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:50.