![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
|
såhar svarade butiken mej
var dit idag och berättade hur dålig maskinen ännu var, hade tom prover med mej och visade upp.
sa att jag kände mej lurad då han inte ringt mej å gett mej kostnadsförslaget som vi hade kommit överens om, då svarade han att delar som kostar under 300kr då ringer de ej kunden. den infon fick jag inte innan och överenskommelsen var att de innan de servade den skulle avgöra om den var värd det el om jag skulle byta upp mej. sen kom han med en urkorkad ide- ta hit maskinen och sätt dej och sy en dag så får vi se vad DU gör för fel när du syr. hallå kan man göra fel när man syr raksöm i tex lakansväv? vet inte ens om jag tänker gå dit igen, idag känns det så meningslöst. suckar djupt. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:39.