![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Nu har jag återigen varit hos några återförsäljare (fyra stycken för att vara lite mer exakt) och jag måste säga att det hjälper ju inte sådär jättemycket.
Följande erbjudanden har jag iallafall fått: 1. Pfaff CoverStyle 4850, inklusive kurs i maskinen, 2 års garanti och ett års bytesrätt. 8695:- (fem trådar två nålar) 2. Brother M-2340CV + Brother M-1034D (fyra trådar, tre nålar - separat coverstitch). Fem års garanti. 8.000:- för båda maskinerna 3. Huskylock 936 (fem trådar tre nålar) runt 11.900 (demomaskin) inklusive kurs. 4. Singer CoverHem 14T957DC (fem trådar, tre nålar) 7995 kronor. Två års garanti. Det var ingen som självmant erbjöd mig att testsy, men det tänker jag kräva före köp. Då är det guld värt att ha hjälp härifrån med lite erfarenhet. Vad skulle ni ha valt? Visst är det käckt med separata maskiner, men jag är lite osäker på Brother? Själv är jag väldigt nöjd med min Singer och CoverHem modellen har automatisk trådspänning och har fått mkt goda recensioner från andra siter. Bra pris också... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:12.