![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 |
|
Arbetsförnedringen...
Det är inte bara irriterande, jag tycker det visar på stort förakt för arbetslösa.
Man skall ha rätten att kunna planera sitt liv utifrån deras information och då skall de inte ha rätten att sedan ändra sina datum och rycka mattan under fötterna för en. Jag har själv inte haft någon direkt kontakt med just arbetsförmedlingen men min syster fick till exempel inte lov att åka iväg till Göteborg i ett par dagar trots att hon kunde ta sig hem samma dag OM det skulle dyka upp ett jobb. För om hon gjorde det så stod hon inte längre till arbetsförmedligens förfogande.. Jag förstår verkligen inte hur de resonerar och jag förstår än mindre hur de kan ta så lite hänsyn till att man kan ha familj och faktiskt - ett liv utanför de timmar som arbetsförmedlarna jobbar. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:14.