![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Målflagge-tyg?
Jag har försökt att finna svart-vitt rutigt tyg för att kunna sy en målflagga av (motorsport). Relativt stora rutor, ca 5 x 5 cm. Är det nå'n som kan tipsa var man kan få napp. Intresserad av syaffärer eller nätbutiker som kan sända per post eller ännu hellre om önskat tyg finns någonstans i Dalarna, så att man kan känna och klämma lite på kvalitén?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
sy ihop rutor av vitt och svart tyg.
/Liza |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, jag har också tänkt på det alternativet, men var lite lat samt att ett tryckt smidigt tyg skulle fladdra bättre som flagga?! Kanske blir det till att trä symaskinen i alla fall och plocka fram både svart och vitt tyg. Tack i alla fall för tipset!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag skulle nog själv valt att måla eller trycka svarta rutor på ett vitt tyg. Tror att det är enklast och kanske snyggast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kanske detta kan vara något, vet dock inte hur stora rutorna är.
http://www.fabricshack.com/cgi-bin/S...es=0&lastmenu= |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Det ser ju perfekt ut, tycker jag. Finns ju en linjal till vänster (i tum), och rutorna ser ut att vara ca 2 tum, vilket väl motsvarar 5 cm? Står ju "Racing Checks" dessutom ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:18.