![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Till storstan
Hej idag åker Jag till Hässelby till min undebara vän Monica och hälsar på det skall bli skönt med lite semester. Gubben och Dottern och kissekatten får vara hemma. ha det gött kram suss
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Va mysigt! Där bor jag med, undrar om det är samma Monika jag träffat engång i sysammanhang via en annan sida?
Ha en skön sommar, vi kanske ses vid Lövstabadet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Va kul Monica Oddbratt
nu sitter jag i hennes kök och surfar hihi på min data tog med mej den bor du i när heten av henne? då kanse vi kan träffas någon dag. hon jobbar varje dag mellan 10-14 då är jag i storstan själv hiihhihi ha det gött kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jo då jag bor i närheten, 15 minuters promenad. Känner Agneta som du ska träffa på fredag också. Kommer du åt din mejl från henne så kan jag mejla mitt telefon nummer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har med mej min data så jag är upp kopplad . jaha Det skall bli trevligt att träffa henne. Jag känner inte till Området eller nött. har du messenger kan du adda mej där om du vill. Kram suss
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:18.