![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag behöver ha tag i en ställbar provdocka, helst "Diana", som komplement till den "Diana" jag redan har. Den jag har går mellan stl 34-42 ca och jag behöver ha tag i en som går längre upp i storlekarna. Nu har jag faktiskt en sådan, men av annat märke, och jag gillar den INTE! (Den har tre vingliga metallben, ingen höj och sänkbar midja, samt inga axelspetsar, så alla klänningar sitter fult på den) Så, finns Diana i större storlekar? Någon som vet var jag i så fall hittar en? Mvh Hanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Dianna finns i en ännu större storlek du köper den på tyg eller symaskinnsaffärer. dom tar hem den största storleken. har själv haft en sådan storlek men sålde den när jag gick ner mycket i vikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en Diana som är i storlek större, men den har inte höj och sänkbar midja, den har tunna vingliga metallband som håller upp konstruktionen. Min Diana köpte jag genom Ingelise för några år sedan, så jag hoppas det är en ny Diana nu förtiden, annars får du en som du inte vill ha.
Lycka till! /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ok...tack.
Tycker verkligen om min Diana, vill bara ha henne lite större! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:34.