![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sömnadsbok
Jag undrar om någon känner till en bra grundbok i sömnad. "Stora syboken" med bra och tydliga bilder har slutat tillverkas och jag har inte hittat någon bra substitutbok.
tack på förhand! /Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker att "Prismas stora sömnadsbok" av Dorothy Wood är bra. Den handlar både om sömnad, lappteknik och broderier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Jag ska kolla upp den. Jag har varit inne på många bokhandlar, men inte hittat nåt speciellt. Tack igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla in bokhandlar på nätet, t.ex. adlibris.se
De har mycket bättre priser än en vanlig bokhandel och där hadde de en del olika böcker om sömnad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ett litet tips är att söka efter boken på www.pricerunner.com så får man upp flera internetbokhandlare som har den och vad den kostar så kan man jämföra lite.
![]() Frida |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Stora syboken och massa andra kul syböcker kan man hitta på www.antikvariat.net Där har ialla fall jag hittat MASSOR!!! Eva
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:22.