![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har idag inhandlat en begagnad Husqvarna Huskylock 360. Den har endast tre sömmar, men jag är inte i så stort behov av fler (tror jag...) hade dock velat ha rullfållen, men men. Tycker att priset (2500.-) var ganska bra iaf. Är ju hyfsat mycket nybörjare på overlockar så jag vet inte, var det ett bra val? Den är som ny knappt använd, tillbehören är inte ens upplockade, dessutom är den nyservad och jag har ett års garanti. Hjälp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Efter närmare eftertanke tror jag att det blir bra med en så pass enkel maskin. Ska gå och testsy lite nu, kul!
Tjohoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Evelina.
Om det är ett bra köp kan jag inte svara på. Men skoj är det med nya maskiner, eller hur. Ha det så roligt med din overlock. Å hoppas att den funkar bra. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag känner inte til just den här maskinen, men jag är nästan säker på att du kommer att ha jättekul med den!! Och då är det ju en bra affär, eller hur?!
Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2006-06-09 klockan 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
har ångest nu...har krånglat med understa loopen...och jag vill nog ändå ha rullfållen alltså, trodde det skulle vara det på den ju hon i affären sa det...kan man lämna tillbaka en beg maskin? bah!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
om du har köpt den i en affär då går det nog om du köper en annan i stället. Men privat är nog svårt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Snacka om schitso...
Jag hade ingen möjlighet att få pengarna. Affären hade redan gett privatpersonen pengarna. Men jag åkte dit pga av att sömmen var lite bubblig. (Den fjärde tråden hade gått av och jag blev tvungen att trä den! Jag trädde då lite fel, därav "bubblet")
Nu känns det ändå bra igen, vem f-n behöver rullsöm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Härligt....sätt igång o sy... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:57.