![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
![]() Okej!Det verkar så som jag då fick dom finaste,innan ni andra varit där.
Jag köpte rent vitt med broderade små blåa körsbärsblomkvistar på,+havsgrönt med sirliga broderier+nattsvart med ett mycket fint geometriskt rött mönster på,alla tjocka och fina. Min mening var ju att om efterfrågan bland oss som syr växer,så kommer dom säkert att till vara på den och ha mer att erbjuda,så ni som inte är så "snorkiga"som vissa,tydligen är,så passa på när ni går förbi och påminn om att ni vill ha tyger! Om dom luktar konstigt så var inte rädda,för Surprice,Surprice dom GÅR att tvätta FAKTISKT! Innan jag började tjata om det hos dom så sålde dom inga metervaror alls och jag tycker att jag inte har råd att köpa på Tex: Gårda för dom är alldeles för dyra för min lilla budjett. Det jag köpt är precis sådant som kostar mellan 200-500 hos Gårda. Har ingen hört det förut att "efterfrågan gör marknaden"!? Och jovisst vi bor inte i Kina och tacka vet jag det! Ni som har mycket pengar behöver naturligtvis INTE ta vägen till den affären.Ni kan gå t,ex;till Gårda förståss,eller så tar ni en semestertripp till Kina. Hoppas verkligen att någon mer än jag är såpass fattig att ni vågar gå in i den här affären och EFTERFRÅGA!Allt gått till alla syvänner från TESS som bor i SVERIGE! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:07.