Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-05-22, 10:40   #2
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 877
I min mening är det oförskämt mot oss kunder som köper maskiner och programvaror för mycket dyra pengar och HusqvarnaVikin i sin tur kan inte ens erbjuda oss servicen på svenska.

Husqvarnas motivering är att det är deras systerbolag i england som gör sidorna och programvarorna.

För min del är det oacceptabelt det svar jag fick när jag kontaktade dom.
Det finns översättningsbyråer som dom kan använda om dom inte klarar översättningen själva.

Vi bor i Sverie och köper en maskin från ett Svenskt företag. Då borde man i all rimlighet få uppdateringar, information om maskinen, på maskinens tillbehör osv på svenska.

Min maskin har nu Engelsk displaytext sen den sista uppdateringen. Och det känns fördjävligt rent ut sagt.
Jag funderar att gå vidare med det här.
Vad tycker ni?

ElisabethS
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons