![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#136 |
|
hej anna,
jag är med hanne - det är ingen fara ![]() ![]() som hanne sagt,ta det lugnt ![]() ha det så bra kram joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
Hej,
Tack för er förståelse! Det kom inget idag heller, så jag avvaktar ett tag till. Men det känns lite tråkigt när man fått ifrån nästan alla och mina ska dröja så...det brukar ju aldrig ta såhär lång tid!!! Måste skärpa mig på köpa tyg fronten, så jag ska försöka hålla mig ![]() Rapporterar vidare hur det går... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
Jeg synes, det er spændende, når det ikke altsammen kommer på een gang. Nu fik jeg tygerne fra Gerd i dag - hvor er det smukke, Gerd! Tak.
Det er synd for dig, Anna PP, at du har svært ved at købe tyger. Jeg var i går med min lille syklub på besøg i en helt utrolig skøn patchwork-affär, der var over 2000 forskellige patchwork-tyger! Og de var alle så smukke, det var svært at begrænse sig! Alt det man gerne vil sy i de smukke tyger! Og affären lå i en ganske liten by, men quiltere finder jo en sådan affär! Kram, Hanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
Lycko dig Hanne som har sådana affärer i din närhet! Lycko min plånbok att jag inte har det
![]() Verkar inte som det kommer några tyger idag heller, hm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
hej tjejer!
jag har bestämt mig vilken block jag ska använda, och vill gärna veta vilken er favorit färgstark färg är. jag ska göra 9 block och i varje ska jag använder er färg ![]() tack så mycket!! ![]() kram joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
|
Hej Joolz,
Min favofärg är rött. kram Susanne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
Hej min favoritfärg är grönt Kram Helena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
hej
Min favorit färger är svart och rosa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
tack! jag ska förhoppningsvis göra 'min' block över helgen, då ska jag visa er vad jag menar
![]() ha det så bra kram joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
Hej
Det skall bli spännande kramis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
ÄNTLIGEN...
...nu har mina tyger kommit. De hade förstås fastnat i tullen.
Min karl ska hämta dem efter jobbet idag. Så mer detaljerad rapport kommer senare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
hej
TYPISKT hiihhihi kram suss
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
Hej Joolz!
Min favoritfärg är blå och varma gula nyanser. Kan det inte var den 24:e snart vill hämta mina tyger så jag kan göra i ordning dom & sicka i väg till er alla som väntar. Men den som väntar på nått gott........ Åsa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
hej tjejer!
jag ska försöka att bifoga en bild av min block. kram joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
prickigt tyg
hej alla,
jag vet inte vem skickade mig det bruna prickiga tyg (fascination eller fusions?), men det passer fantastisk till en täcke som jag har precis gjort för en jätteliten bebis (föddes bara efter 28 veckor). om du vill titta på det, säg bara till! tack så jättemycket! kram joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:59.