![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
Tripteaser: Jättefin sida! Håller med de andra om att bilderna kan tas mot en mer neutral bakgrund; det ser både mer professionellt ut och kläderna hamnar mer i fokus. Annars tycker jag bara att du kanske kan byta ut typsnittet till ett lite mer läsvänligt typsnitt, kanske en mindre storlek eller sådant. Och scrolllinjerna (de horisontella) känns lite onödiga eftersom det inte finns något direkt att scrolla till åt det hållet
![]() Dragon: Lite ot men hoppas att det går bra. Jag går just nu en webbdesignkurs, och det rekommenderar jag verkligen om man funderar på att börja bygga hemsidor själv. Windows FrontPage är ett utmärkt program när man väl kan grunderna, och det är min favorit när man väl har lärt sig hantera programmet ![]() ![]() Hoppas jag kunde hjälpa! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.