![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag håller absolut på thaisiden! Tycker inte alls att det är ett tyg bara för smala, tvärtom så är det ju ett ganska kraftigt tyg, vilket ju inte är fel om man vill att det ska hålla in lite... Som ju en del av oss vill! ;-)
Själv tillhör jag dem som trivs bättre i en liten ärm än ärmlöst, men det är ju en smaksak. Och sjalar är ju alltid fint till fest! A-linje eller våder, som några andra föreslog, är ju inte dumt. Har du möjlighet att gå till nån affär och prova festklänningar så gör det! När jag skulle sy min brudklänning trodde jag att jag skulle klä i en helt annan modell än jag faktiskt gjorde. (Jag trodde att jag skulle klä i en A-linjeklänning, då jag är lång och kurvig, men var faktiskt snyggare i en figursydd klänning). Lycka till - det är jättekul att sy festklänning. Man får känna sig så härligt flärdfull... :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:36.