![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lägga ut jeans i midjan
Snälla rara söta någon, kan ni förklara hur man bäst förstorar ett par jeans i midjan? skall man sy som en kil på två sidor och sedan fylla kilen med ett annat tyg eller kan man göra som ett V mitt bak och bara låta det vara så?!Tacksam för svar så fort som möjligt, har panik!!
/ Sophia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Eklast är det nog att sy kilar mitt bak.
Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så här kan man göra...
Mitt tips är att du satsar på kilar i sidorna för att du då kan fördela viddökningen på två ställen d v s i varje sidsöm och detta gör att byxans passform bevaras någorlunda. Är byxan mycket trång kan du behöva göra en lång kil ner på låret. Ett tyg med lite lycra i gör kilen töjbar.
Kilar i sidsömmen blir inte så iögonfallande som mitt bak. De flesta vill väl att rumpan blir snygg i brallorna?!? Ett annat tips är att sprätta upp hela sidsömmen och fälla in en remsa som är lika bred uppifrån och hela vägen ner. Då får du en byxa med vidare ben. Hoppas att du får nytt liv i brallorna! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:20.