![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ändrad: Kompetenta reparatörer i Göteborg sökes (berätta gärna om dina erfarenheter)
Bläh.
Jag fick en hel servicemanual inscannat av en vänlig själ i USA och jag tänkte att jag som är bra på att pilla på saker så ska jag minsann fixa symaskinen själv! (pfaff 230) Men, tyvärr, tydligen krävs det att man ska förstå manualen också. ![]() Nej nu tar jag och lämnar in den på service! I Göteborg vet jag att Symaskinsagenturen har hand om PFAFF-maskiner. Men det vore roligt att få veta andra reparatörer som också servar PFAFF-maskiner speciellt urgamla sådana. (är lite extrasur nu, efter reparationsförsöket fick jag för mig att försöka lära mig sticka med strumpstickor, gick förstås åt h-vete det med) Senast redigerad av ichigo den 2006-04-23 klockan 14:15. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:49.