![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Va kul, grattis! Hör av dig om du har frågor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Jag har också en alldeles ny,(sen förra fredan) och har hunnit provbrodera lite. Den känns så stadig och stabil. Vi började rejält, med ett stort broderi ![]() Ha en fin broderar-helg Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Lotta;
Ja, tänk vilken kul påskhelg det kan bli! ![]() Har precis packat upp min maskin oxå... Gör ingenting alls om det skulle regna hela helgen här... ![]() Senast redigerad av catla den 2006-04-13 klockan 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
Citat:
Vad roligt vi ska ha, vi alla med våra nya maskiner! ![]() så fin! Få se hur jag kommer överens med maskinen här i helgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
![]() Sedan har jag ju mitt andra nyförvärv, Janome 6600 ![]() Ja, va skoj vi ska ha den här helgen, hoppas bara att broder-tråden räcker till??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Oj, oj, oj... Jag började lite lätt med maskinens inbyggda mönster... Symaskinen - naturligtvis
![]() ![]() Sen drogs blickarna mot datorn... lite påsk-broderier kanske? ![]() Åkte till affären och köpte pcmcia-kort och ett Compact Flash kort. Laddade ner en fin påskbrodyr, förde över till symaskinen och började brodera. 41 färger... eller eg. 41 byten av färger!!!! Känns som om jag tog mig vatten över huvudet. Det tog hela kvällen ju! Jättesöt och fin är den självklart - lägger upp bilder i morrn när kameran fått nyladdade batterier. Men nu är ju grejen det - jag broderade den på ett tygprov. Jag hade tänkt lägga motivet i ett hörn på en duk - kanske i alla 4 hörn. Tror jag nöjer mig med ett hörn. Så nu är jag trött och stel i hela kroppen. Har inget sybord utan sitter i soffan med maskinen på soffbordet. Helt fel sittställning är det! Glad Påsk på er allihopa! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:15.