![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Jag beställde den på http://www.sewingmachines.co.uk/
och den kostar ca 8.000:- inkl frakt. Men så hann jag med att beställa den när de hade 100£ rabatt på den också. ![]() De hade inte maskinen inne just vid beställningen så de skulle maila när den skickades från dem. Det tog 3 dagar, de ringde mig i måndags och igår fick jag mailet. I mailet fick jag kollinummer så jag kan spåra maskinen dag för dag. Jag antar att den kommer i början på nästa vecka, det ger en leveranstid på drygt 1½ vecka. Kan upplysa om att det inte funkar med E-kort (ett tillfälligt "kortnummer" man kan skaffa via internetbanken) när man handlar i England via nätet. Summeringen av detta så här långt är att det verkar fungera smidigt, med snabbast möjliga service. Skriver igen när jag har den hemma och kan berätta mera! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32.