![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Snälla hjälp mig att hitta ett tyg som jag sett i någon tidning för ett tag sedan och jag kan inte få det ur huvudet (och tidningen är väck).
Det är ett exklusivt tyg, förmodligen siden eller liknande i starka färger, det jag såg var starkt cerise med ett gammalt franskt mönster i gult. Förmodligen är det en tygserie som är väldigt inne just nu. Mönstret var som sagt gammalt och franskt med personer i peruk och en hel del träd. Jag tror inte det är ett tyg att sy upp kläder i utan istället att ha på väggen som dekoration. Är det någon som förstår vilket tyg jag yrar efter??????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla på Lilla Näs, tel nr 0302-34262 . Där finns säkert tyget, eller åtminstone kan Inger eller Marie hjälpa dig att få tag i det. De har löst alla mina tygideer tidigare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:55.