![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 |
|
Hej Jag har en 5-trådig overlock Pfaff hobbylocker 4870 och den är fantastisk.Jag byter ofta mellan olika sömmar. det var bara i början som det var lite svårt att förstå.Man måste bara lära sig att läsa bruksanvisningen den beskriver väldigt noga hur du byter.Jag tror du skall satsa på en verkligt bra maskin .När jag skulle köpa min så survade jag runt eller hämtade broshyrer och läste dom tekniska beskrivningarna utav alla märken av 5-trådiga overlockar.Det blev inte den billigaste men det blev den " bästa ".Du kan också be att få titta i handboken i symaskinsaffären det är ännu bättre.Jag hade aldrig sett min maskin i verkligheten jag beställde den pga den tekniska informationen.Sedan gick jag till handlaren och förhandlade om priset om han tog hem en till mej.
jag har läst pfaffssidorpå nätet.jag tycker att den som liknar min idag är 4852. Ann-Christin Senast redigerad av axyzvslut den 2006-03-23 klockan 12:41. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:16.