![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Snälla, vart får jag tag på en provdocka 34-36 under 500 kronor, jag är bara femton så jag kan inte betala mer än så. Vill verkligen ha en. Finns det nån affär i Göteborg som säljer provdockor. Hjälp mig, snälla
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En ny provdocka kostar mycket mer än så men du kan få tag på en begagnad för det priset. Jag hittade min på blocket. Leta på liknande hemsidor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vet att röda korset Kupan i Mariefred har haft 2 provdockor till försäljning de har telefonummer 0159-214 48 prata med deras föreståndare Ragni så kanske det löser sig.
Lycka till Carita |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men vart ligger mariefred då?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hitta.se är ett hett tips
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Mariefred ligger i Sördermanland mellan Strängnäs och Södertälje. Fågelvägen ca 4 mil väster om Stockholm. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Provdocka
Finns det affärer i Gbg som säljer provdockor, eller hur svårt är det att få tag på en egentligen. Jag orkar inte vänta längre. Snälla alla hjälp mig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hejsan.
Jag köpte min begagnad via Tradera och den funkar bra. Det blir mycket billigare. Försök även hitta en via Gula tidningen, Blocket eller DN´s annonser. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej igen.
Såg just att Knapp-Carlson har provdockor och de finns i Göteborg. http://www.ptv.se/butiker/knappcarl.htm Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jag kollade på deras hemsida än gång och ställde lite frågor de har inte svarat, så härom dagen skickade jag ett till mail men inget svar där heller
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hejsan.
Vad slappa de är! Så behandlar man inte en kund, tycker jag. Ring till dem och fråga varför du inte fått något svar och om de inte vill sälja en provdocka! Jag bor i Stockholm och har inte varit hos Knapp-Carlsson, men alla företag ska ju vara rädda om sina kunder.Jag blev behandlad på samma sätt av ett företag här uppe och struntade till slut i dem. Trist tycker jag. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Jag kan inte få tag på en provdocka till ett rimligt pris nånstans, nån som vet ifall det finns billiga i gbg?
Skulle uppskatta alla hjälp jag kan få Tänk om jag aldrig får tag på en |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:55.