![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har med intresse följt era vedermödor med er s.k. vänskapsquilt. Även om den nu verkar kunna ha rotts iland, tror jag att ni haft lite för mycket "vilja" när det gäller tidsaspekten. Mycket kan faktiskt hända i våra liv, som gör att man inte kan färdigställa saker och ting på "stört", om inspirationen också skall ha utrymme och det inte skall bli ett tvång.
Det hade varit roligt att se hur ni har monterat ihop era delar. Är ni nu intresserade för nya upptåg, hakar jag gärna på denna gång! Förslag om hur det denna gång, i så fall, skulle se ut lämnar jag helt öppet. Ett tema tror jag inte skulle vara helt fel. Mitt förslag:"vi är två", kan jag tänka mig sätter fantasin igång. Skulle själv faktiskt kunna tänka mig,lite tjockare sammet och av BRA kvalité. Men att den tvättas innan, så att inga missöden sker i framtiden med eventuell överskottsfärg! Men naturligtvis går ren bomull också bra. Oavsett vilken sorts tyg man väljer,tror jag på det mörkröda hållet, eller i blåskala som bas, alltså antingen eller. Men att alla syr utifrån den valda basfärgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:43.