![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 |
|
Jag är också för digitala system. Men som i så många andra fall, verkar denna hyresvärd inte bry sig så mycket om levnadsstandarnden, utan vill få ut så mycket hyra/lägenhet som möjligt. Några reparationer utgörs aldrig. Hade ett tag sedan ett lysrör som skulle bytas av fastighetsskötaren. Det dröjde tre veckor innan det blev gjort!
Det miserabla i det hela är att området där jag bor anses vara ett ut av de bästa i staden, så flytta kan jag ju inte heller göra. Bästa vore väl att flytta till en villa.. men när man studerar är det lite svårt. Har i varje fall skrivit ett skriftligt klagomål mot kärringen. Ska skicka brevet idag och hoppas på att det här löser sig. Är verkligen rädd för att jag kommer att attackera henne nästa gång vi möts i trappan. Är fortfarande otroligt irriterad.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:53.