![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hur lång tid tar Ingelise?
Beställde katalogen antingen förra veckan eller veckan före det.
Men den har inte kommit än. Ungefär hur lång tid ska det ta?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har de en separat katalog? eller menar du den tunna som man får med i varje nummer?
mvh Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
alltså själva tidningen, eller vad det nu är...
har nyss börjat prenumerera å inte fått första numret än. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du får första nr när nästa nummer kommer ut. Troligtvis... det kom en i förra veckan så du får nog en i mitten av februari skulle jag tro. De brukar ta lite tid på sig och detta är pga att administrationen för dem ska vara enklare skulle jag gissa. De samlar ihop nya premunater och startar vid samma tidpunkt för alla som inkommit under månaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tror att den går att köpa i välsorterade tidnings/tobaksaffärer, så köp de senaste nummret där om du inte vill vänta!Jag tycker att det var många bra mönster i det senaste nummret!
Mvh Helene på deras hemsida kan du se alla mönster och beställa tyger och annat |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Senaste nummret jag har av Ingelise är nummer 2 (februari 2006) Vet inte om den är ute i butik ännu den är det toppen mönster i iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:44.