![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Att sy jeans
Det är så att jag har ett jeansmönster , när jag väl har alla delar så fattar jag inte hur jag ska få ihop det. Speciellt i fram och bakgrenen. Blir så less , någon som kan hjälpa mig? Kanske till och med skicka bilder om hur man ska få ihop jeansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Det följer väl med en arbetsbeskrivning, som visar hur Du ska sätta ihop delarna! De är bilder, så Du bör se hur du ska gå tillväga, och i vilken ordning du ska sy Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej, det är faktiskt väldigt konstiga bilder som visas, eller den bild som är med visas på gylfsömnaden. Det är bakgrenen och framgrenen jag tycker är svårast att få ihop, men får väll testa mig fram
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
OK, Jag brukar sy ihop lite i grenen fram, sedan sätter jag i blixtlåset, sy sidsömmarna och sy ihop benen, sedan sy Du ihop hela grenen.
Blir Du något klokare av det här? Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag ska försöka scanna in en beskrivning som jag har till jeans
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Är Du hjälpt av det här?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Tack aina! Den där bilden hjälpte mig att förstå lite mer , var nyss och köpte ny tråd också. Ska testat snarast! *Glad*
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Va glad jag blir, att jag kunde hjälpa dig.
Men sy i blixtlåset innan du syr ihop sidsömmarna, det underlättar att ha det "plant" när man syr i det. Så gör jag med allt byxor och kjolar och klänningar. Ska bli skoj att få se. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:39.