![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Hej Maria Miao
Jag har lätt atros i mina tummar, utslitna leder, lite här och där. måste tilexempel använda elektriskt potatisskalare tillsmå potatisar har sen fått i present en vanlig skalare med ett kraftigt skaft. jJag såm har alltid tyckt om att skala potatisen innan jag kokar dom. kokt potatis med skal på klarar jag inte längre av , dett plir ett grepp med tumme och pek finger som än omöiglig för mig nu mera.Har varit hos sjukgjumnast , när hon fick reda på att jag är sy intreserad och får kramp i tummarna när jag ska klippa ex tyg så hadde hon en sax som man bara behöver klippa ner och sen åker drn upp igen. Det år en skena i den som gör att den åker upp igen. Kanske inte så bra just yill tyger, men till annat som behöver klippas. Hoppas att det i framtiden dyker upp någon liknande sax för maskintrådar.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:19.