![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Köpt en Bernette 80e, ingen instruktionsbok på svenska?
Hej!
Jag har idag köpt en ny symaskin!!! Äntligen, jag är jätteglad. Eller var, tills jag öppnade den och såg att instruktionsboken var på tyska, franska, italiensa och spanska. Inget av detta behärskar jag bra nog för att kunna läsa en instruktionsbok på. Vad tror ni, en miss eller är det de enda språken boken kommer i? Tack! /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det måste vara en miss av dem. Min instruktionsbok till samma modell (köpt i fjol) är på svenska, danska, norska och finska.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Japp det var en miss, jag ringde affären idag och de sa även de att det skulle följa med en på svenska! Jag har varit förbi och hämtat mitt ex nu. ![]() Tack för svaret!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
NÖJD????
Funderar på att köpa en likadan maskin. Är du nöjd med den????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är över lag nöjd med min. Min enda invändning är att friarmen gärna hade kunnat vara lite längre och smalare, men å andra sidan är det väldigt lätt att komma åt och pilla när tråden har fastnat i spolhuset eftersom det är placerat ovanpå friarmen istället för på sidan av den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Re: NÖJD????
Citat:
Jag tycker även att den verkade stabil och så vilket var en av anledningarna till att jag valde just den här och inte en Bernina 65e eller någon annan billigare vilka har känts överlag lite plastigare och så tycker jag. /Maria |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:55.