![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kofta med trumpetärmar?
Jag letar efter en stickbeskrivning till en långkofta (över rumpan men inte till knäna) med sjalkrage och klockärmar/trumpetärmar. Den får inte vara för grov utan i lite tunnare garn. Jag har tittat på flera sidor på nätet men inte hittat någon bra. Är det någon som har tips om var jag kan hitta en beskrivning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Ja jag försökte titta där men det var så svårt att söka (gick inte att söka på enbart kofta tex). Har du kanske några tips för hur man inte ska behöva titta igenom precis alla mönster dom har (det är ju ett par stycken, vilket iof är trevligt...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej igen!
Har tyvärr inga tips att ge dig, det blir till att bläddra . . . . (Håller med om att det skulle vara bra med nån sorts sökfunktion) Lycka till! /Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:07.