![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billigt ylle?
Är det någon som har ett bra tips på var man kan hitta ylle som skulle passa till detta härliga ytterplagg? Helst billigt.
![]() Jag bor strax norr om Stockholm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla Jonic textilimport eller Stoff & Stil. De är relativit billiga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla Textilcentrum i Sundbyberg. Säljer mkt tyg till lajv etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vilken kvalité är du ute efter och vad är du villig att betala? Billigt är ett relativt begrepp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag brukar beställa vadmal från Harrys Arbetskläder (www.harrysarbetsklader.se). Det är kanske inte jättebilligt men väldigt billigt för att vara så bra kvalité. Jag har för mig att dom skickar tygprover gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har inte tänkt använda vadmal till detta arbete, men däremot har jag också planer på att göra en vadmalsmantel. Så det var ett väldigt bra tips i alla fall! Ska be dem skicka några prover.
![]() Jag räknar med att behöva 4,5-5 meter till den bruna "kåpan" (svårt att hitta ett bra ord) och vill helst inte betala mer än 700 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:46.