![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nytt medlem
Hei
Jeg heter Bjørg Hilde og bor i Norge (nermere bestemt Arendal kommune som ligger 8 mil øst for Kristiansand). Jeg har drevet med søm siden høsten 1990 da vår sønn ble født. Vi har også en datter på 13 år. Jeg er gidt med Arne Johan og i husholdningen vår er for uten oss fire to-bente, to katter og for tiden tre hester (venter familieforøkning i månedskifte mars/april da tinker-hoppa Sara venter føll). Jeg har en Janome 10000 som er oppgradert til 10001. Videre har jeg embird (alle programmene) som jeg prøver å lage egne mønster med etter hvert - er litt nybegynner foreløbig. Jeg syr både klær og lappeteknikk kombinert med maskinbroderi. Jeg er også veldig glad i å applikere for hånd samt båndbroderi og håndquilting. Jeg håper å få mye glede av dette forumet og ser frem til et flott nytt år sammen med dere. Jule- og nyttårshilsen fra Bjørg Hilde, arendal |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
välkommen, björg, och gott nytt år till dig med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
VÄLKOMMEN Björg, kul att även andra utanför Sverige hittar till oss på Sysidan.
Jag vill även passa på att önska dig och alla andra medlemmar på Sysidan ett riktigt Gott Nytt Syår! //Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Välkommen Björg och Ett gott nytt år till dej och alla andra på listan
![]() Biggan |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.