Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2019-02-26, 08:01   #7
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 531
Herregud har du nyss köpt maskinen och har garanti då ska du alltid nyttja garantin oavsett vilken vara du köpt. Aldrig röra någon produkt själv som du har garanti på. Åter till butiken där du köpt varan. Alltid.
Du skrev aldrig att maskinen var ny.

Jag vill minnas att det är först vid tredje felet som du har rätt att häva köpet. Ta till dig allt om konsumenträttigheterna innan du möter din säljare.

Du ska alltid så fort det ät fel på din produkt, vara snabb och lämna in den till säljaren.

Kontrollera i konsumentköplagen om det är möjligt att förlänga garantin med samma antal dagar som den är på reparation. Kolla öven seriennumret på din maskin när du lämnar in den och hämtar ut den. Då att du får tillbaka din maskin.

Vad tråkigt att Singer blivit dålig, Pfaffen är inte heller vad den varit sägs det sedan Husqvarna köpt upp Pfaff Själv är jag Bernina trogen. Än är jag inte missbelåten. Den är tyvärr dyr men ett mycket bra köp som begagnad. Svår att få tag på då den sällan byts in.
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons