![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Marginaler om man inte håller sig slank hela livet
Min äkta hälft kom hem från Indien med ett fantastiskt sidentyg till mig, som nu ska bli en aftonklänning.
Nu kommer den ju inte att användas särdeles ofta tyvärr, men det skulle vara tråkigt om jag inte skulle kunna använda den om några år för att jag inte längre har samma figur. Räcker det med att ha väl tilltagen sömsmån för att kunna lägga ut vid behov? Jag kommer troligen att sy den med vad jag tror kallas prinsesskärning. Senast redigerad av dnor den 2005-12-14 klockan 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis till ett sånt fint tyg!
![]() Jag gjorde en svart dräkt 1979!! och jag kan använda den fortfarande ![]() Ja, visst kan Du ha lite tilltagna sömsmåner i klänningen, tycker jag. Så härligt med ett riktigt sidentyg, naturligtvis vill man kunna använda en sån klänning länge. Jag har också gjort en klänning i sidentyg från Indien, men ingen festklänning, utan "bara en vanlig" som jag gjorde till min 50.årsdag. Lycka till med den fina klänningen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:31.