![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack! Såg ditt utförliga svar först nu tyvärr. Köpte ett monster på ebay, dock en Bernina. Ska skicka tillbaka den. Den funkar inte att sy ihop och rynka samtidigt. Blir liksom inga rynkor...
![]() Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en stor sådan rynkfot. Om du mailar mig på Gumpan58@hotmail.com och ger mig telefonnr kan jag fota o mms inställningsinstruktioner för den pressarfoten. Det är speciellt hur du lägger tygerna. Kan både rynka och lägga veck. På de sättet bra. Åker bort mån-tisdag. Kan försöka hinna ikväll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack, så snällt. Jag skickade några bilder till dig nyss. Jag har försökt titta på youtube videor och tror att jag lagt tygen på rätt sätt, men som sagt så rynkas de övre tyget nästan inte alls. Det är som den lilla svarta kloliknande saken inte hakar i tyget och glider bara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Lägger ut även bilderna här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tusen tack!! Jag är på väg till Capri nu, men instruktionerna ser jättebra ut! Provar när jag kommer hem igen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Capri!!! Härligt!!! Njut!! Berätta hur det går när du kommer hem!
Tillönskar trevlig resa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
[ATTACH]
TACK!!! Syr gardiner. Inte klara, bara provosoriskt upphängda. Ska gå att hissa upp och ned sedan är det tänkt. När jag kommer hem ska jag prova sy på volanger i kanten längst ned. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rynkfot |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:44.