![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
![]() Citat:
Vill bara inflika för den som är sugen att köpa en brother från den engelska hemsidan i länken att det inte längre är möjligt. Jag missade deras notis om detta och beställde en idag. Pengar drogs från kontot och inom en timma fick jag ett meddelande att jag skulle bli återbetalad inom kort eftersom alla brothermaskiner skulle säljas med manual på lokalt språk, vilket just denna sidan inte kunde leverera sedan ett år tillbaka. Supertråkigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Köp/stöd en svensk symaskinsförsäljare.
Med säker service/garanti/hjälp. Vi behöver dem här i Sverige. Om vi inte handlar blir dom tvungna att lägga ner. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Precis så tänkte jag när jag köpte min symaskin. Funderade först att köpa på nätet men tänkte att när jag vill ha hjälp är det guld värt att ha en lokal handlare, och framförallt slippa och skicka iväg maskinen när det är något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.